bosan bhai single . gila kentang wa jelous dengan membe , semua ade couple...sampai ade sorang boy pon still nak boy lain .aku pun tak faham lha...boleh kan setia  ? tak susah pun kan ? kena makan taik ke if setia ?? tak kot ..ape pasal la kena game orang .. nanti last last makan diri jugak ..tak serik serik ke game orang ? korang dapat upah ape game orang ? faham sikit perasaan orang tuh .. if tk suka .  tak payah gedik gedik pegi couple... aku paling menyampah orang game couple dia sendiri...jujur lha , kadang kadang di sebab kan tak jujur tuh boleh menyebab kan bergaduh sampai ke break-up...aku sendiri dah banyak kali kena...untung la kan sape yg game aku...aku mengucapkan jutaan terima kasih...aku hargai perbuatan kau tu...tak pe lha . maybe tuh rutin harian game game orang nie . abai kan je lha ... humm k , single nie aku  tak tahu nk cerita prob aku kat sape...aku tak tahu nak berkawan dengan sape ... aku tak thu nk sedih dengan siapa ... errr .sedih niee -,-' . mencuba untuk  happy kan diri ... grrr~~ aku nak boy yg boleh cover aku depan belakang kiri kanan atas bawah aku  . ecehhh ,, tuihh ...... yg boleh harap ... susah ekh nk cari couple yg satu urat dengan kita ... HAHA ...*satu hati .... menunggu sape yg betul betul boleh jadi couple aku ..... sumpah aku tak boleh accept ex boy . sebab dah tahu perangai kau ... mati ahh aku  ... pk aku nie patong barbie ke ape ... susah lha kan couple dengan orang yg kita sayang nie . at last jage lha couple sendiri . nie pegi game ... benci aku...buat penat je aku sayang kau macam nak mampos ... eeee ... dahh lha .... janji sekarang aku nak happy ... even selama nie aku single , aku tak nak pasal relationship kat tuh orang cakap aku ade couple . just FAKE  relationship . okay bye ,,, stay rumah pun naik bosan . better keluar ... tak de yg nak halang 


Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon